Montag, 2. März 2015

< 3


oh nei etz hab ich mich beim bloggen verblogget zum glügg muss ich keinen kuchen backen hüt- ok würd ich auch nicht wenn du da wärst. zum glügg ha ich ja die ausrede das der backofen währli nicht mehr mag. der füfzjährig kerli hat etz währli die besten tage hinter sich. gern hät ich dir äs bildli zeiget von der neuen küche aber ich kann gad das dossier nicht finden. bitte wer suchet mir etz die war füren wenn du nicht da bist ? die liste mit den verhünerten sachen wird immer länger- leider vergiss ich amigs wieder was ich eigentlich suche so chunnt mä währli niänä hännen.
das hetti gfundä liebeste grüsse an die nichte au

1 Kommentar:

  1. schriibs a türä!!! na wenigschtens öppis guäts da wo ich jetzt bi gits ä rüeblichuächäbackendi fründin. nechscht jahr hesch aber ä nüä ofä. studiär schu mal anerä usred ummä :)

    AntwortenLöschen