Samstag, 12. Dezember 2015

Z W Ö L F E R L Ä

grüäzi grüäzi näneisie zwölferlä nüd vergessä nur nämä liäber mit miinä liäblingsfrauä glaferet statt gliferet
was d föteli abetrift meini sust so war ich sehr straff unterwegs so ein abendmärt gibt einem ja auch den ganz tag zeit zum werklen. auf den letzten drücker ist weniger meine devise als bis zum letzen minütli
weil ich ja wusste eigentlich dass ich kä ziit haben werde tagsüber hätte ich eigentlich was die zwölf betrifft ämel bi ziiten agfangen
da hät ich zeit gehabt wiederum so stellen sie sich das föteli etz eifach aus verschiedenen perspektiven noch sieben mal vor
dann wärens zwölf inklusive schnügigs katzenfoto für frau nämlich
god nacht

3 Kommentare:

  1. cooler 12.12. so muss märt si! :)

    AntwortenLöschen
  2. also i bchömti keini 12 Bilder ane, i frog mi e, öbs 12 müen si ? undumsimstyle vo frougugus zmache wünsche i enfröhlichedezember, mlgfraupiri

    AntwortenLöschen